Laaat dag

Det e inte så jäkla hemskt att ligga på soffan i sin ensamhet och bara gotta sig!! Jag har sparat min ätardag tills idag och har ätit en lite lyxigare frukost.. Har även varit ute i friska luften och tagit en promenad på dryga timmen.. Ikväll blir det förhoppningsvis sushi till middag, enligt mina önskemål..

Jag har sjukt ont i rumpan från fredagens benpass - en känsla som både är det bästa jag vet, men samtidigt lite obehaglig - träningsvärk är en konstig sak... *skratt*

Ska försöka ta mig upp ur soffan sen också och fixa och pyssla lite i rummet, det behövs om man säger så... Men Jag Ska Bara Ligga Kvar Här En Liten Stund Till... hehe.. Och imorgon drar skolan igång på lite mer "allvar" igen --> *suck*

Hoppas iaf att ni alla haft en fantastiskt bra alla <3 dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0