Lite gott o blandat

Min lediga dag slutade i.... inte ledighet iaf!! Har haft två simskolor nu på eftermiddagen, vilket var sjukt kul men my gooood vad man blir trött och seg av det... Jag skulle lungt kunna sova på stört.. Haha... jag vet vad jag har att vänta mig under simskolelärarutbildningen till helgen!!

Nu ska jag göra lite kaffe och sörpla på, har blivit alldeles för lite av den varan idag, om jag får säga min mening!! *skratt*

Blev som sagt ett lungt pass i gymmet. Slog ihop två dagars muskelgrupper i ett pass med lite färre övningar.. Rygg, axlar och biceps... Kändes okej under tiden jag tränade, så vi får se hur förkylningen mår imorgon.. (och nej, jag vet att poolvatten och förkylning inte går riktigt ihop.. men så blev det idag!)

Mot en varm dusch, kaffe och TV:n!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0