Lösningen kommer till en

Marias mamma har funnit en one-way lösning på gårdagens problem... som också blev morgonens... SUPER DUPER!!! Skjuts till in the middle of nowhere och buss hem ska nog inte vara några problemis...

Väcktes imorse av byggubbar.. Våran ytterdörr byts idag, och det låter kan jag lova... Skit kul att öppna dörren i morgonrock och HELruffsigt hår när en mega söt kille, pigg och allert, sticker fram huvudet och säger "godmorgon".. Haha... Det är sånt man får skratta åt ;)

Kanske ska hinna med en dusch idag?? Lilla jag har inte ens tid o tvätta håret på flera dagar mellan alla anstalter jag ska befinna mig på.. Men nu fick jag precis två timmar extra som sitter fin, fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0