Morgonpass & FK

Jag har tränat och dansat hela morgonen... Först ett axel-biceps pass i gymmet som var rent ut sagt lööövley!! Och som grädde på moset var det funky kidz med dom små söta barnen. Idag var det riktigt roligt och vi dansade på för fullt där inne i salen!!

Nu har det fyllts på med mat, jag har fräschat upp mig med en dusch och nu sörplas det kaffe. Det är bra mysigt med dagar som man kan styra över själv.. trallalla... Lördagskväll men ännu inga planer, jag lär väl nog dock inte hitta på något avvancerat då jag fortfarande försöker fylla på mina vila-upp-sig lager..



Imorgon är det alla hjärtans dag... men ingen att fira den med... *snyyyft*
Haha!! ;)

Kommentarer
Postat av: sermad

vi ska fira alla <3 dag på jobbet med en pizza du e välkommen 13:oo ;)

2010-02-14 @ 10:29:26
URL: http://sermad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0