MVG+

En dag i skolan... en jäkligt meningslös dag faktiskt.. Men jag fick tillbaka Israel-Palestina konflikt arbetet... Och det gick så jävla bra!! Ni vet hur mycket jag slet med det? Hur mycket jag svor över det och hur mycket jag önskade att det hela bara skulle vara över.

Allt slit lönade sig och jag fick betyget MVG+. I alla ämnena. Det är inte illa!! Samuel, min lärare, sa direkt till mig att jag ska vara stolt över vad jag åstadkommit. Dom hade tydligen "sett tendenser till min förmåga" i andra arbeten, men att jag nu visade det helt och fullt ut. Kaaatchiiing!! (jo, lite får man faktiskt skryta över sig själv.. det e bara nyttigt att bootsa självförtroendet!!)

Där satt den med andra ord... Nu på eftermiddagen har jag suttit med skit-engelskan... försöker få något vettigt sagt om boken "Pride and Prejudice" kopplat till feminism.. Fast nu får det räcka för idag och det har blivit dags att förbereda lite middag så att jag har någonting att äta när jag kommer hem från träningen. Jess och jag ska krossa min rygg ordentligt *skratt*


Typ så känner jag mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0