Proteindjungeln

Det där med proteinpulver är faktiskt en stooor svart djungel. Hur ska man veta vilket av alla tusen miljoner sorter som är "bäst". Ett av mina största krav är smaken, jag klarar inte av någon äcklig, vattnigt eller kemisk smak skit... Efter en låååång tids surfande under flera dagar på diverse bloggar (för att se vilka sorter andra äter), webbutiker (www.proteinbutiken.se, www.fitnessbutiken.se & www.gymgrossisten.se) och forum, beställde jag i dagarna tre olika produkter från två olika internetsidor. Det fick bli små, olönsamma påsar på ett kilo istället för erbjudanden då man köper flera... Men förhoppningsvis lönar det sig i längden så att jag inte står där med tre olika sorter á 4 kilo av varje som jag vägrar att käka upp *skratt*... Ena paketet har iaf kommit nu och ska hämtas ut senare --> sweeet!!

Sen ska ni få en smakrecension av en kräsen fejj!!



Men nu bär det först av till la gym för ett hårt benpass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0