Sista kvällen innan allvaret

*Puh*

Då var den intensiva veckan slut också... hej o hå vad tiden går!! Har fått en hel del gjort idag... Ett grymt axel- och biceps träningspass efter frukost, sen lunch, avklarade en skoluppgift i skolan, sen hem till Mysens nya lilla lya.. (eller.. hennes o hennes).. Det var iaf trevligt att få se hur Viktor och hans familj fått det i deras nya lägenhet!! Sen blev det hemtajm, mellis, ett till skolarbete (engelska-skiten... se o häpna, den e nästan färdig). Nu sitter jag här helttömd på energi..

Imorgon startar utbildningen som Nettie från jobbet och jag ska gå.. Så om några dagar är jag utbildad simlärare. Det är dock låååånga dagar som gäller den här veckan, i regel från åtta till arton... Så jag vet vad jag kommer att göra när jag kommer hem på kvällen och middagen är uppäten - nämligen sooova!! *skratt*

Ikväll blir det middagsmys hos Mary och Mimmi.. även om jag är en gående zombie så ska jag försöka vara liite social ikväll.. Vi får se hur jag lyckas ;)

Eftersom jag inte vet hur mycket ork jag kommer att ha om kvällarna dom närmsta dagarna så passar jag på att önska er alla en riktigt trevlig helg redan nu!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0