Sparesa?

Sitter hemma efter en hel dag... Två redovisningar är avklarade, hela skoldagen avklarad, jobbkvällen avklarad... nu återstår endast att borsta gaddarna och sen sova lite!! Är så otroligt trött, men delvis beror det nog på förkylningen som sattit sig i kroppen. Blir vilodag från träningen imorgon med. Och sovmorgon!!

Har suttit en liten stund och kollat på sparesor till Tallinn.. Inte dyrt alls - fyra nätter med båtresa, hotell och behandlingar för 1690:-... Det är verkligen inte dyrt!! Vill så gärna komma bort en sväng i slutet av mitt sportlov, skulle verkligen behöva det för att ladda på med lite ny energi. Framförallt handlar det om miljöombyte - att vara på ett ställe där man inte kan göra annat än att bara ta det lugnt, bort från vardagen som bara går i ett...

För jag vet hur jag fungerar... Är jag hemma under mina lediga dagar kommer jag säkert att jobba, och träna, och göra hundra andra saker... Att komma bort är riktig semester!! Nu återstår bara att hitta en reskamrat!! Någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0