Veckans träääning (v.3)

Under veckan som gått har jag fortsatt köra mina 3X15 reps... Jessica beslutade förra söndagen att vi ligger kvar och kör så några veckor till, för min kropp hade svarat ganska bra på det upplägget under dom två veckorna som då hade gått.. Träningen nu i veckan har gått bra och jag har känt mig taggad. Måndagens ryggpass blev däremot lite si sådär eftersom jag var så sjuuukt trött efter att ha öppnat på morgonen..

Här följer iaf veckans träning:

Måndag: Styrka Rygg + 22 minuter stepmaskin 3,12 km (level 6/8)
Tisdag: Styrka Bröst, Triceps, Mage 50 min + 30 minuter löpintervaller 4,09 km (16min=7/11km/h + 14min06,4/12km/h)
Onsdag: Vila
Torsdag: Spinning 52 minuter 19,2 km
Fredag: Styrka Ben 45 min + Spinning 30 min (lunchklass)
Lördag: Styrka Axlar, Biceps + Funky kidz dans 45 minuter.
Söndag: Vila. Promenad ca 45 minuter

Nu blickar vi frammåt mot veckan som kommer... oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0