Astma?

Gick upp strax efter 6 idag och drack min proteindrink innan jag gav mig av ner till gymmet för ett morgoncardio pass. 40 minuter cykel med bra musik i öronen och en tidning att bläddra i - sen blev det en god och näringsrik frukost. Kan dagen starta bättre?

Möjligtvis... om du frågar mig. Jag har haft svårt med andningen dem senaste dagarna och måste ta mig till läkaren för att se om det är någon allergi eller astmatiskt. Fruktansvärt jobbigt och framförallt frustrerande. Snart kommer skolsyster tillbaka från ett möte, så då ska jag ta mig upp dit. I någon ände måste man ju börja iaf =)

Nu har jag en hel dag i skolan och sen lite jobb framför mig - dagen blir precis det som jag väljer att göra den till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0