Att visa sig eller inte... det är frågan!

Gårdagen var tråkig, riktigt tråkig... Efter frukosten låg jag i sängen och pluggade lite, tills jag blev alldeles för trött och slumrade till lite. Vaknade till liv lagomt till Lunch, åt den och hade sedan urtråkigt igen. Vad gör man då man inte vill visa sig bland folk överhuvudtaget?

Jag tog iaf till en promenad i det nu relativt milda klimatet. MEN, jag lindade in hela fejjan i en halsduk så att bara ögonen syntes... haha!! Sen gick jag in på ICA en snabbis också och köpte lite kesella och canderel chokladpulver - jag gick där helt inlindad i halsduk... folk måste trott jag var galen eller ngt *ler*

Till Eftermiddagsmellanmål hade jag tänkt att göra en proteindrink á la Fodor:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.752662 Tyvär lyckades jag inte så bra - bättre lycka nästa gång får jag säga till mig själv ;)

Igårkväll kikade jag på Änglar och demoner med mammsen o papps. Om dom gick o tränade efter jobbet lovade jag att ha middagen färdig på bordet när dem kom hem - sagt och gjort!!! Det blev nötfärsbiffar med morot i, till det en sallad på spenat och coctailtomater + ugnsbakade rödbetor... MUMMA! Till lite efterrätt blev det jordgubbar med kesella 1% som jag blandat med kesella jordgubb&lime. Det var också riktigt smarrigt kan jag lova er!!

Imorse satte jag klockan på ringning vid åtta, för att hinna äta en mindre frukost innan jag tänkte ge mig iväg till gymmet för lite yoga. När jag på toaletten väl mötte min egen ansiktsbild ångrade jag mig direkt. Så som jag ser ut idag vill jag inte direkt visa mig bland folk, inte ens i en nersläckt sal utövandes lite yoga, det får helt enkelt vänta!! =S


Kommentarer
Postat av: dietiststudenten

tACK! Det ska jag göra:) ha en fin helg. Du skrev aldrig vilken diet du gick på, blev nyfiken!

2010-01-16 @ 10:21:20
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0