Det är över, och jag är trött

Nu är det över, nu är det över, nu är det öveeer ---> ÄNTLIGEN!
Skit arbetet är inlämnat och jag ska försöka pusta ut.

Igår var en kaosdag.. Idag tar vi nya tag. Precis som jag säger till dem kunder jag träffar; ibland kommer livet emellan - det blir inte alltid som man tänkte sig. Men det behöver inte betyda någonting. MAn tar ett djupt andetag och bara laddar om. Om en minut kommer en ny minut. Om en timme en ny timme och imorgon en ny dag. Vi kan inte göra mer än vårt bästa. För stunden. Imorgon kanske jag däremot gör mitt bästa för den dagen, men att jag då har betydligt mer att ge..

Just nu sitter jag o myser i personalrummet på jobbet. Snart blir det lite mellis nr 2 och kaffe för att ladda upp inför spinningen som börjar vid 5. Jag känner mig riktigt trött och slö och inte direkt 100% taggad som jag brukar vara inför cykelpassen. Men det betyder inte att jag tänker ge upp, jag tänker göra det bästa jag förmår idag. Och det får banne mig räcka!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0