Första PT träffen

har man äntligen kommit hem från ett jobbpass på gymmet. Dagen började som sagt tidigt med lite spinning, sen gick jag vidare till läkaren som konstaterade att jag är frisk och har helt fungerande lungor *skratt*. Förhoppningsvis släpper mitt "andningsproblem" snart, blir det värre får jag söka hjälp.. Efter lite pluggande i skolan bar det av till jobbet, skönt att äntligen vara hemma. Min mage lever dock sitt eget liv och är alldeles uppblåst. Vet inte vad jag ätit för knas, men det är jobbigt värre!!

Idag har jag också träffat Jessica för en konultation. Vi ska börja köra PT from söndag, och tills dess har jag fått order om att ta det lungt. Lugn träning och sund, balanserad men inte överdrivet lite mat... Känns skönt att ha några dagar på mig att vila upp inför vår rejäla träningssatsning sen. Jessica har lång erfarenhet av personlig träning och coachning och efter dagens möte känndes dert verkligen KANON. Hon e så go den där tjejen!! =) Och även om jag besitter en hel del kunskap själv kan man aldrig få för mycket av inspiration, iaf inte jag...

Nej.. nu väntar sängen och nya fitness magazine!!



(Ändå blev det en bild på det förra numret =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0