Grötigt i huvudet?

Hej och hå vilken dag!
Det har varit full rulle precis hela dagen nere på gymmet. Jag är seg och trött i huvudet samt fryser som en... gris? Tack och lov att bilvärmaren finns i receptionen, hade inte klarat mig utan den <3

Igårkväll efter jobbet gick jag hem och kröp upp vid elementet en liten stund... haha... kan inte låta bli att skratta åt synen. Sen tinade jag upp och tog mig an dem tre utbildningshäftena i näringslära som vi fick på SI-utbildningen. Otroligt nyttigt att repetera sina kunskaper =)

Sen gjorde sig tristessen påmind och då Lolle ringde var jag INTE sen att haka på. Vi två tog bilen upp till Wiman där även Thiel var. Efter några timmars prat och öldrickande (för dom) bar det av till gästis. Jag hämtade även upp systrarna och deras vänner. Där var det mys och jag blev genast på bättre humör av att få vistas ute bland en massa folk!! Sitta hemma o tråka - det har jag gjort hela veckan!! *skratt*

Lite väl lite sömn innan det blev dags att stiga upp och åka till jobbet. Hallelulja då februari lönen kommer sen ;)

Ny pumpad (avslutade dagen med ett bodypump pass) slöar jag nu i soffan. Snart väntar badet och sen en låång härlig kväll framför TVn för att ladda på batterierna inför sista terminen av gymnasiet som drar igång imorgon - nu är d ba o åk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0