Jag älskar maat!

Jepp, det stämmer, det som rubriken antyder. Mat är nog bland det bästa som finns... Imorse såg jag till att ta mig upp i tid, dels så har jag en mycket Ostressig morgon, vilket jag älskar... och dels så kommer mattiderna rätt. Kan inte bli bättre helt enkelt.

Får se till att packa/plocka med mig allt jag behöver under dagen redan nu på morgonen, så snart blir det till att sätta igång hjärnans verksamhet. Men jag börjar bli riktigt riktigt bra på det där med att planera dagar och se till att man får med sig allt man behöver. Direkt efter jobbet bär det av in till Stan med fejjerna där vi ska käka och ha det trevligt. Vi börjar på det MYSIGA steakhouse vid hötorget: http://www.bbqsteakhouse.se/resturangen.html - och lite andra kläder än jobbkläderna vill man ju kanske ha på sig då ;)

Bilder på morgonens frulle:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0