jaha...

Här gör man inget annat än kämpar, kämpar o kämpar. Inte fan infinner sig ketonfasen iaf... 2-3 dygn släng er i väggen, jag e inne på mitt femte och inte en enda keton verkar jag vilja kissa ut. Jag orkaaaaar inte!!

Okej. Andas. Nya tag. Det går. Tänk positivt.

Såå
, då fokuserar vi om. Nu har jag bara två dagar kvar tills en vecka har gått. Sen kommer allt att flyta på hur bra som helst. Jag ska utnyttja min mentala kraft, lyssna på mental träning och försöka göra målbilden ännu mer levande. Jag ska utnyttja möjligheten att njuta av livet - jag ska fylla på min vardag med mental näring. Jag ska också utnyttja rörelseglädjen som finns där inom mig, det jag tycker allra bäst om - träning!

Nu blir det till att åka hem från jobbet, ta ett bad, ladda om batterierna, lyssna på mental träning CDn, fixa iordning mig och sen gå på BIO ikväll... Allt kommer att gå bra, tro mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0