livet i 180 km/h

Haha... igår tog jag mig lite vatten över huvudet med vikterna. Men som tur är var ju Jessica med under hela passet och hon lät mig inte gå miste om det där sista lilla extra! Lovleeyy!! Sitter idag med träningsvärk i ännu flera av mina små muskler, MEN idag är det en välförtjänt vilodag som står på schemat - No training!!

I övrigt går tempot i 180... Vet inte hur jag hinner med mig själv och allt jag gör egentligen *skratt*. JAg önskar bara att mitt hemska arbete om krig kan vara över snart.. Jag tänker skriva ihop rapporten utan att tänka för mycket och sen bara lämna in den.. Hell yes - då får det bli!! (så blir jag av med skiten)...

Bittert inlägg kanske ni tycker nu.. Nejdå.. jag är glad... egentligen =)

Efter idag har över halva skolveckan redan gått, sen kommer helgen och då ska njutaaas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0