Målet i sikte

Nu finns det ingen återvändo. Nu har jag gett mig in i det och ska fan i mig ta mig ur det också. På andra sidan. Starkare. Lite mer nöjd.

På jobbet idag dök en söööt fejj upp. Mary har köpt årskort i badet - nu ska jag allt hålla koll på henne =) Jättemysigt att mötas av hennes leende och härliga skratt på andra sidan receptionsbänken. Imorgon blir det ännu mera jobb, likaså på onsdag. Får helt enkelt hålla huvudet högt och tänka på kruset som hamnar i fickan sen, två röda dagar kommer här närmast! Dessutom är det bra stimulans för min hjärna som annars bra gärna fokuserar på all mat som jag för tillfället väljer att inte äta.

Efter att jag druckit upp mitt te blir det dags för lite Xtravaganza mental träning - En CD-skiva som man ska lyssna på ungefär 5 gånger i veckan.

Mental Träning


Den Mentala Träningen arbetar med tankens kraft, självförtroende, målmedvetenhet, motivation, koncentration, uthållighet, mål och målbilder. Att ha viljan och kunskapen är bra, men själva förändringarna sker på ett annat plan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0