Min fredag

Lugn och skön morgon avslutas med en lugn och skön kväll.. Yes, den här dagen har varit bra, helt klart! Gick upp i tid till skolan, skrev mitt lilla prov utan någon vidare entusiasm. Åt lunch, rättade andras prov, gick till lidl och köpte kesella för att slutligen hamna på jobbet. Där blev det lite mellis innan dagens styrkepass. BEN stod på schemat... inga vidare tunga vikter, men god muskelkontakt.. Skönt o känna in dem nya övningarna i passet. Och jag tror faktiskt att träningsvärken kommer att göra sig påmind imorgon iallafall. Benpasset avslutades med intervaller, först på löpbandet och sedan på spinningcykeln. Det var inte nådigt!

Pappsen hämtade upp och vi åkte o käkade lite middag på Kristos. För mig blev det lite Souvlaki med sallad/grönsaker och bröd. MUMS kan jag lova att det var... Nu blir det kesellamys i soffan och sen sängen. Jobbet väntar imorgon.

Trevlig helg önskar jag er allihopa! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0