Muskelbosu

Imorse blev det söndagssovmorgon, vaknade och gick upp strax efter 9. Jag har haft en riktigt skön och lugn helg med mycket "ta igen mig" och vila upp mig inför veckan som kommer. Jag ska jobba mån, tis, ons, fre, lör och sön utöver skolan... så det blir en hel del att stå i! Har dessutom eventuellt Funky Kidz workshop i helgen också.

Idag efter frukosten blev det iaf ett muskelbosu pass på gymmet (yes, äntligen vågar jag mig ut bland folk - även om det är svårt att titta andra i ögonen när man ser ut som jag gör). Efter det åkte mamma och jag och handlade inför veckan som kommer. Jag har planerat allt i detalj med mat inför veckan, så att jag slipper tänka nu när dagarna kommer att gå i ett..

En vägning på specialvågen idag visade en del intressanta siffror (det har nu gått två veckor). Även om vikten har gått upp nästan ett kilo har jag tappat 1,4 kilo fettmassa på kroppen, ökat vätskenivån med 1,6 kilo och minskat midjemåttet med 2 cm. Så i veckan blir det till att fortsätta som det varit (igår hade jag min "ätardag" då jag var på kalas hos kusinen som fyllde 25).

Ser fram emot kvällen, då kommer syskonen hit på söndagsmiddag och huset kommer att bli fullt, men det är bara mysigt!! Nu närmast lite kaffe, kesella med funlight och en promenad i friska luften.

På återseende! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0