2009 är över

Då var vi inne på ett nytt år igen. 2009 var ett händelserikt år på många sätt, och det var också i januari för ett år sedan som jag började blogga. Det är egentligen ganska sjukt hur ens blogg verkligen blir ens dagbok och då jag kikar igenom inläggen genom året som gått kommer jag på händelser som jag lyckats glömma. Både positiva som negativa . men framförallt gör det att jag minns vad jag gått igenom.

Ett utdrag av händelser från året som gått:

  • 6/1 - Jag började blogga
  • Blev förälskad i filmen P.S I love you
  • Pär kom in i mitt liv, men "försvann" sedan några månader senare. Han lärde mig mycket om mig själv och hur jag fungerar...
  • Jag Maria och Lolle fick ett impulsryck och åkte och piercade oss. Jag i naveln och dom i tungan.
  • Har gått i lunchgrupp på SCÄ
  • Jag har tränat PT med Åsa
  • Jag har varit på Konfa-hajk med mina konfirmander
  • Fejjerna var på BIO och såg "I taket lyser stjärnorna". Kvällen avslutades på pubben Zita
  • Vi hade en röjig bartömning hemma hos mig. Amanda mådde inte bra!
  • Jag kom på att jag var "Fett besviken... på hela världen" en kväll då jag var ute =)
  • Jag har legat inlagd på sjukhus för magsmärtor.. men dom gick så småningom över
  • Jag kom till insikt om att det var dags att höja värdet på Frida Bodin
  • Påbörjade min KBT behandling i grupp
  • Jag blev fullständigt KÄR i serien "the L word"
  • Kom till insikt om att livet pågår här och nu
  • Fejjerna tittade på skuggan av värmen på BIO
  • Mamma och jag åkte på en helt underbar resa till Kreta
  • Gym&Sim hade personalfest på grönan
  • Jag har utbildat mig till styrketräningsinstruktör
  • Pappa fyllde 50 år och vi åkte en massa människor på en mega kryssning. Hade så galet, sjukt kul!
  • Jag var ledare på ett konfirmationsläger på gotland
  • Tjejerna åkte på kryssning till galaxen ;)
  • Jag övervägde att sluta blogga, men kom igen strax efter.
  • Jag har utbildat mig till Funky Kidz instruktör
  • Mamma och jag bodde på spahotel inne i stan - fantastiskt ställe!
  • Jag har tagit körkort och köpt en egen biiil!
  • Jag har fyllt 19 år.
  • Jag har fått massa försäkringspengar och äntligen påbörjat min laserbehandling
  • Jag hade en härlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0