planeringen går för fullt

Helgen bara susade iväg. Efter en låång jobbdag igår unnade jag mig tid för ett träningspass. O hej vad det svettades!! Nya förslaget från Jessica är en 4-split... Igår stod axlar och biceps på schemat och jag fick till ett jäkla pump - snacka om god muskelkontakt. Wow... jag ska verkligen satsa mer pengar på personlig träning, det är en underbar känsla efter ett sådant träningspass. Nu när jag inte har så mycket andra utgifter (i form av boende etc) så kan man ju unna sig lite lyx och samtidigt spara. Livet e bra härligt när jag tänker efter =)


Nu har jag mumsat frukost. Blir till att göra iordning dagens alla matlådor nu på morgonen, svänga förbi jobbet och dumpa allting och sedan bege mig till skolan... Så i stressens tecken måste jag avsluta det här inlägget. Men jag skriver snart igen, tro mig!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0