Rörelseglädje

Hej mina vackra små vänner!

Idag
har det varit totalt KAOS på jobbet. Alla ska köpa gymkort nu efter julen. Alla ska boka in instruktioner med instruktörer för att komma igång. Det känns lite övermäktigt idag, främst pga av min sinnesstämmning som verkligen slår i botten och når toppen om vartannat. Men jag vet med mig att det kommer att kännas bra och lätt imorgon då jag sovit en god natts sömn och har all min mat framför mig att få äta under dagen.. (eller mat och mat =P)

Idag lyckades jag få in ett bodypump pass á 45 minuter i mitt hektiska jobbschema. Riktigt länge sen jag körde ett pumppass - säkert ett år sedan sist. Jag har glömt vilken bra och effektiv träning det är. Kaske inte i bygga-syfte men iaf i hålla igång syfte!! Go for it alla ni som ännu inte vågat er på att testa det!

Rörelseglädje


Rörelse är en förutsättning för liv. Genom att öka flödet i vår kropp stimuleras en rad viktiga funktioner som ger självläkning och en god hälsa. Det viktigaste momentet med fysisk träning är att du gör något du tycker är kul, då blir det lättare en god vana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0