Sju dagar

En hel jävla vecka har gått! (förlåt nu svär jag...) Och jag har klarat det såhär långt... det värsta är över och jag ska nu bara blicka frammåt!

Igår blev jag tillslut alldeles för rastlös av att bara sitta hemma att jag var tvungen att gå ner till gymmet lite tidigare. Där styrketränade jag - rygg och biceps + mage. Sen väntade jag in en och en halv timme tills Åsas spinning satte igång. Och jävlar annama - vilket draaaaag!! Vet inte om det var min ketos som gjorde det, men jag har nog aldrig haft så mkt energi och kännt mig så stark och fokuserad under ett spinningpass. Det är en helt underbar känsla som faktiskt är obeskrivlig - den kan bara upplevas!! Alla tjoade och peppade varandra under hela passet!

Strax blir det till att dra ner en vända till gymmet igen, träna lite bröst, axlar och triceps innan det är dags för ett jobbpass i receptionen. Men innan dess... lite bilder: =)







Ikväll blir det utvärdering av veckan som gått!


Kommentarer
Postat av: dietiststudenten

tack så mycket:)

Får jag fråga vad det är för diet du går på?

2010-01-10 @ 20:24:33
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0