Skriva, plugga, skriva

Idag är det "arbete på valfri plats" som gäller i skolan.. I slutet av veckan ska min rapport om Israel-Palestina konflikten vara färdig. Och jag vet hur jag fungerar, så jag ska snart traska ner till skolan för att sitta i biblioteket och arbeta, här hemma finns det alltid tusen andra saker som jag "ska bara" innan jag kommer igång.

Frukosten är uppäten (grovbröd med skinka, 1 ägg och kesella) och jag ska fixa ihop middagen lite snabbt innan jag ger mig av till skolan, med en dumpa-av-sig-saker runda på gymmet först! Haha... jag måste ge mig själv lite credd igen bara för att jag tycker att jag har blivit en pärla på planering ;)

Utvärderar dagens bröst,triceps,mage pass ikväll när jag kommer hem... Nu ska det pluggas, kärlek så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0