Vaknat om vartannat!

Jag har haft en helvetesnatt! ÄRligt talat tror jag att jag har varit vaken mer än vad jag har sovit. JAg har vridit, vändit på mig och funderat på allt mellan himmel och jord. Det är ju såååå jobbigt med sånna nätter. Svårt o somna om har jag inte haft, bara att jag vaknat typ tio minuter senare och då trott att det är time att vakna till liv och gå iväg till jobbet för att öppna..

Ja, som sagt, idag är det öppning på gymmet. Blir en heldag där med mycket jobb, lite Funky Kidz workshop och då jobbdagen är över ska jag träffa Jessica för prat om det program och den plan hon jobbat på sen i tisdags - och det ska vi avsluta med ett hårt träningspass. Fun fun fun!! Har inte styrketränat på flera dagar nu så jag e aptaggad!! *leer stoort*

Återkommer ikväll när jag anlänt tillbax i hemmet - På återseende! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0