Vart tog allt vägen?

Vart tog hungern vägen? Vart tog illamåendet vägen? Var kom energin ifrån? Jaaa, helt plötsligt mår jag oförskämt bra! Har sovit ut lääänge idag. Vaknade, drack min shake i sängen, gjorde lite skolarbete - (hallååå? var kom den energin ifrån lixom?). Nu har jag gått upp, sitter i soffan, dricker the och tänker på livet - funderar och planerar för framtiden som ligger framför mina fötter...

I eftermiddag ska jag ta mig ner till gymmet och köra styrka i gymmet innan det blir spinningdags. Jag har helt enkelt en hel dag för mig själv och mitt välmående.

Igårkväll var jag på BIO, kom inte hem förrän vid tolvtiden, och visst var jag reltivt hungrig vid den tiden (med tanke på att jag gått o lagt mig grymt tidigt hela veckan pga hungern).. Filmen jag såg var pranormal activity. I början tänkte jag bara att - shit, vad är det här för S K I T film?? den var riktigt pinsam!! Sen hände det grejer, det blev spännande att följa huvudpersonerna och det blev till och med lite läskigt, I det stora hela en helt okej film, men med ett konstigt och ganska dåligt slut.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0