Vill till solen

Slut på energi?? - Trodde jag ja!!

Nä ni... på cykeln susade jag fram som aldrig förr... vilken härlig känsla. Ärligt talat är jag övertygad om att det är tack vare Jessicas matschema som jag fick i söndags. Jag äter betydligt mer mat än vad jag gjort det senaste året (joo, det är nog faktiskt sant) - men väl uträknat och väldigt "ren" mat. Och det komiska är (eller... kanske inte konstigt alls iof) *skratt* att jag känner mig energifylld och pigg.. (Även om skolan fullständigt har tagit knäcken på mig den här veckan)

Nu går vi mot ljusare tider, ett arbete avklarat. Imorgon är provet gjort.. Sen väntar helg med lite jobb och funky kidz utbildning. Mer om det later... Så länge, en bild från solen:

Längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Petra

Funky kidz utbildning lär nog bli rolig :-) Undervisar själv i dans. Både barn och ungdomar.



Lycka till!!!

2010-01-28 @ 23:26:44
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Frida

Tack Petra! Det kommer nog att bli jättekul... har redan gått grundutbildningen och nu är det vidareutbildning för 2-3åringar. Små o söta!

2010-01-29 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0