*Weii*

Skoldagen e avklarad. Träningen är avklarad. OCh jobbet likaså... Det är skönt att sitta hemma i soffan med kvällsmålet som består av kesella (eller, Lidl kvarg snarare) med funlight och grovbröd och snart också en kopp te.



Idag stod ryggträning på schemat. Började värma upp och gav sedan ryggen en rejäl omgång.. Jag har helt enkelt tränat muskler jag inte ens visste att jag hade *Skratt* Dessutom har jag grym träningsvärk i axlar och biceps från gårdagen. Hur ska jag klara av morgondagens träning tro?? Joo, Jessica ska pusha och sen är det dags för en välförtjänt vilodag!! Ojojo... här tar jag inte en dag i taget inte.. Nu stoppar vi tiden lite =)

Efter styrkan idag sprang jag 30 minuter intervaller på löpbandet. Härligt att ha det gjort, men kände av lite i mina benhinnor. Förhoppningsvis känns det bra imorgon!!



Än är jag inte lika stark som denna vackra kvinna... som för övrigt tävlar för första gången som proffs i USA om 26 dagar... Jag följer hennes framgång med stort intresse =)
http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.479802

Nu väntar TVn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0