Början på det nya!

är det typ dags att livet tar fart på allvar nu... Och jag startar upp det hela med en sovmorgon till elva. Fy tusan vad tröttis jag var, men kanske inte så konstigt eftersom sömnen blivit väldigt lidande de senaste två nätterna. Festa och fira studenten var helt enkelt mer prioriterat än min sömn.

Idag blir det en lugn dag, ska snart ta mig iväg till gymmet och köra mitt första träningspass på ungefär tre-fyra veckor. Min förkylning har lagt krokben för träningen, vilket jag from idag inte tänker låta den göra. Så idag blir det ett lättare styrkepass för rygg och biceps, sen väntar personalmöte och jobb hela kvällen. Fantastiskt va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0