IKEA och kläder

Gårdagen bestod av ett fantastiskt trevligt besök på IKEA. Lolle och jag strosade runt där fram till lunchtid och jag handlade en massa prytlar till min lägenhet. Det bästa med IKEA är nog ändå den otroligt billiga lunchen som man kan äta utanför kassorna, 30:- för både Lolle och mig - det är Billigt!! =D =D

Pizzaslice & dryck

Handlade en byrå till sovrummet:

MALM Byrå med 6 lådor  Bredd: 160 cm Djup: 48 cm Höjd: 78 cm
Efter IKEA bar det av till jobbet där simskoleavslutning väntade med Sermads två simskolegrupper. Dom var så duktiga sååå!!  Kvällen avslutades hos Mimmi och Mary där vi hade "byta tillbaka kläder-dag" - dvs. alla fick rensa sina egna garderober och plocka ut ALLA kläder som inte är ens egna, utan sånt man fått låna som sedan inte kommit tillbaka till sin ägare. Det var en hel del kläder som återfanns vill jag lova!!

Nu sitter jag på jobbet och hoppas på att klockan snart ska börja rulla lite snabbare, för just nu går den minst sagt lååååångsamt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0