Planera...

Jobb & åter jobb - vad annat består livet av?? haha... kan man bli mer bitter?

Jag har kommit fram till att jag måste göra en del förändringar i det liv jag lever för tillfället. Ibland kan jag känna att jag inte är den person som jag vill vara, och den enda som kan förändra situationen är jag själv - ingen annan!!

För det första ska jag faan se till att min sjukdom försvinner, vet inte exakt hur det ska gå till eller vilken mirakelmetod jag ska ta till - men d löser sig säkert!!

Dessutom börjar jag få smått panik. Jag vill planera min semester och därmed basta! Jag HATAR att inte ha något att se fram emot. Så i veckan ska jag ägna lite tid åt att verkligen bestämma hur semestern ska se ut. Får bara hoppas att mina vänner också känner för att planera - troligt? Näe, knappast!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan tänka mig att planera ett och annat, weeeeei! Puss <3

2010-06-13 @ 15:42:30
URL: http://mbjorn.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag är inte så bra på att planera. Planering ger mig panik. ;) Men jag leker gärna med er alla.

2010-06-14 @ 10:47:02
URL: http://michellefoundnemo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0