Balans..

Att det ska vara så jäkla svårt det där med att hitta balans.. Jag verkar bara ha två lägen - antingen ett on eller ett off. Igår blev det alldeles för mkt för vad min kropp och hjärna klarar av, vilket resulterade i en heldag i systers soffa. Hon är klok hon, den där Veronica *ler*

Det hela handlar om prioritet... Jag har kommit fram till att Jag är viktigast i Mitt liv. Därför har Mitt välmående högsta prioritet.. Genom åren som gått har jag lärt mig (inte fullt ut, men en bit på vägen) att se mina egna varningssignaler och när dem börjar lysa. Igår var ett bevis på att jag för en stund har blundat för varningssignalerna och sprungit rakt förbi dem. Då går det som det går..




Nu är det förändring av situationen som gäller! Alla beslut som tas görs för min egen skull och för mitt välmående; som för tillfället är ett MÅSTE!

Jag säger det igen, just för att det är så viktigt:

Du är viktigast i ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0