Fest, dans och mingel

Jag tror jag hade ett av mitt livs trevligaste kvällar igår. Bokstavligen!!

Lollshi och jag åkte hem till Markus som firade sin födelsedag. Där var det fullt av folk - mestadels icke-vallentunafolk (vilket kändes kul men ovanligt)... Riktigt trevliga människor ledde till att Fridas översocialitet gjorde sig påmind.. Ibland älskar jag mig själv *skratt*.

Allt mingel och förfestpratande förflyttades sedan ner till lokala krogen. Det blev en språngmarsch till tåget och jag fick "åka" snålskjuts på isen med en okänd kille hållandes i handen för att jag inte skulle falla och slå ihjäl mig. Vi missade däremot inte tåget utan tog oss som sagt nere till 3kronor där dans väntade hela natten lång.

En fantastisk kväll som jag verkligen måste tacka alla för!!

Sitter dock som en zombie i soffan just nu. Fyra simskoleklasser har jag hunnit med idag, och kanske tre timmars sömn inatt. Illa. Men det är inte varje helg som ser ut så här, som tur är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0