Snaaart slut!

Sitter här och mumsar frukost... Vi har kommit fram till den sista kursdagen, och det ska bli skönt när den är över. Utbildningen har varit fantastisk och rolig på måååånga sätt, men att vara i vattnet två timmar om dagen har varit en utmaning. Inte minst för mitt fysiska jag utan också för min psykiska del... Snart är jag alltså utbildad simlärare och kan jobba som det var helst jag vill - starta mina egna simskolor runt om i landet *haha*.

Eller också kan jag ta mina kunskaper och dra utomlands.. Simlärare i spanien - det låter inte så pjåkigt vah?? ;)

Idéerna och tankarna växer för fullt i huvudet - och det är väl underbart, precis vad en utbildning ska ge!!

Snart hoppas jag på lite mer ork och tid att kunna umgås med mina vänner, som jag saknar något enormt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0