Sportlovsfredag

Imorgon var min första sportlovsdag... Den ägnade jag till liten sovmorgon, pluggande med projektarbetet och TRÄÄNING så klart.. Blev ett härligt axel-biceps pass, men jag börjar misstänka att någonting ligger fel i min axel. Den hoppade o knakade något enormt under vissa övningar igår... *morr* Styrkan avslutades iaf med ett härligt spinningpass. Ylva vickade Åsas pass, vilket jag inte hade det minsta emot, då fick jag ta ut mig tills jag bokstavligen inte kunde andas.. Det gjorde ont i bröstkorgen i minst tio minuter efter passet, men sen började andningen så sakteliga komma tillbaka... "The dark side" e inte o leka med.

Idag kastar jag om lite i upplägget. Det blir träning nu på morgonen, sen lunch ihop med Mysen då vi också ska passa på att plugga. Sen bär det av till syster för min del där jag ska hjälpa till o fixa lite inför Emilias kalas. Lillskruttan har blivit två hela år och hon är fortfarande den sötaste som finns i hela världen.. Gladare unge får man leta efter:







 

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0