Trotts allt...

Godmorgon mina vänner...

Eller godmorgon är väl lite sent att säga kanske då klockan är över fyra och jag har hunnit göra hundra olika saker. Vaknade tidigt imorse, trots att jag gick o la mig runt ett tiden. Hade en mycket trevlig kväll igår hemma hos Carro som fyllde 20 år.. Vi alla börjar bli stora flickor nu!!

Innan en timmes Funky kidz dans med barnen han jag med styrketräning i gymmet. Tyvär har jag problem med axeln och det smärtar i nästan alla övningar jag gör.. =( Känns verkligen jättetråkigt nu när jag e inne i värsta värsta värsta träningsperioden.. Bara till att vänta ut "skadan" och försöka få en tid hos min massör i nästa vecka.

Dagen har gått fort hittills och snart närmar sig kvällen - lördagskväll och kanske lite alkohol? Jag e ju trotts allt bara 19 år och bör ägna mig mer åt sånt än vad jag gör *skratt*..


Jodå... snart är det min tur att få stå på flaket, ett år sent. Men som man brukar säga: bättre sent än aldrig..


Schleeten och trött efter en veckas "semester" på Gran Canaria.. Det var tider det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0