Update

Okej... förlåt, förlåt, förlåt... jag vet att min bloggpause har varit ALLDELES för lång... men jag har inte haft någon lust att uppdatera helt enkelt.

Mycket händer... Om 8 dagar flyttar jag hemifrån, till en liten tvåa <3 D ska bli förjävla nice.. I förrgår gick min studentskiva av stapeln... XD XD fun, fun, fun!! Och studenten närmar sig...  Sedan har jag hela livet framför mig... (skolan - det stora "måstet" är avklarat).

Jag fick fantastiska lovord från en av mina lärare här om dagen... Dom värmde något sjukt... Hon sa till mig att jag är en av dem absolut duktigaste eleverna hon någonsin mött, som har förmågan att ställa dem rätta frågorna, alltid vara kritisk och att få ihop saker till en liten röd tråd... hon sa oxå att hon verkligen hoppas att jag kommer att plugga vidare, för jag kan komma långt! Jag kan nog behöva suga på den karamellen i några år, sen kanske min plugglust har kommit tillbaka *hihi*

Nu väntar en dusch och sedan lite glassande i solen denna lediga kväll!!



Klassen =)



Söööööööta Elin innan studentskivan!







Världens bästa lärare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0