Dansa hela natten lång

Igår natt stod Frida på dansgolvet i tre timmar i sträck och dansade gärnet med sina vänner! Jag hade en galet rolig kväll och för ovanlighetens skull drack jag 3(!) cider. Det kan man ha kul på om man inte är så van att dricka alkohol =)

Jag sov hemma hos min vän Louise och vi fick för oss att äta hennes "födelsedagstårta" innan vi gick och la oss - klockan fyra på natten. Den såg godare ut än vad den va kan jag säga! En liten bit sen mådde jag illa... Vaknade istället imorse av hennes j*vla katt (som jag för övrigt hade kunnat strypa låååångsamt där på morgonen) och hungern kom till mig som ett skott från himmlen! Så det var bara att sätta sig på bussen och åka hemåt. Med frukost i magen och en långdusch var jag återigen en ny människa - härligt!

Kan knappt gå idag efter gårdagens benmos - men det hade jag väl inte räknat med heller! Idag blir det vilodag så ger jag gärnet på gymmet imorgon igen... Imorgon då man återigen har en dag ledigt, tjohej!



Nu ska jag sätta mig och mysa i solen på balkongen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0