Dipsmedley

Omfördelning i schemat - igen. Gårdagens planerade pass fick gå av stapeln idag men huvudsaken är att det blev av! Passet började med en kvartett om fyra tricepsövningar som jag genomförde efter varandra med femton sekunders vila emellan. Utpumpade muskler blev resultatet! Sen mosades magen/bålen i drygt en halvtimme, dock inga intervaller då jag har börjat få en jäkligt retlig hosta.

Igår var jag ändå och hälsade på på mitt gamla gym och mina kollegor - personer som inte sett mig på dryga två år. Fick så fina ord från dom som var där! Smal, muskulös och strålande var bara några av orden - och det värmer verkligen ända in i hjärtat! Trots att två år passerat kändes det som vanligt att träffa dom <3

Imorgon är det halvdag på jobbet och sen blir det långledigt, vilket ska bli sååå skönt! Och extra mycket tid för träning! :)

Nu ska jag ner i förrådet och röja fram lite skor.. Jag vet att det finns en hel del gömda där nere bland prylarna!



Fina Gym&Sim - Ser ni vem det är som springer på löpbandet? Säkert fyra år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0