Mat är gott!

Nu ligger middagen i magen (wookad lövbiff & broccoli med quinoa) och jag känner mig riktigt nöjd och belåten efter både träning och mat. Kanske ska unna mig en halvtimmes matkoma?

Igår var jag nere i förrådet och röjde fram mina sommarkläder. Någon *host* har liiiite mycket kläder... Jag undrar hur allt ska få plats i en redan överfull garderob?! Steg ett är i alla fall att packa klart en resväska, så får jag ta tag i allt det andra sen. Men jag tycker verkligen inte om när allt är en enda röra!

Betala räkningar och laga matlåda står på att-göra-listan.. Bäst att jag tar tag i det på en gång så kanske jag får lite tid över till annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0