Överkroppen fick sitt

Lövley! Vilket brutalt överkroppspass jag fick till igår - chinsmos och dropset is the shit! Idag känns det skönt i kroppen med lite lätt träningsvärk överallt. MEN vaknade imorse med hosta och täppt näsa.. Så trots någon dags extra vila verkar det inte som om kroppen var riktigt med på noterna. Men passet igår var så bra att det var värt att vakna lite groggy.

Nu, några timmar senare, har det mesta släppt och jag börjar återuppta tanken på ett ev. lätt benpass idag. Jag vill hinna träna igenom mina spiror en gång denna vecka och i helgen blir det ju som sagt vila med jobbarkompisarna på konferens. Vilka planeringsproblem man har!

Trots den senaste månadens väldigt oregelbundna träning - en vecka sjuk, en vecka frisk, följt av en vecka sjuk och en vecka frisk - så växer mina muskler. Jajamensan - jag känner mig så stark! Och det verkar då inte bara vara mina reflektioner, många i min omgivning har börjat fråga om jag gått ner i vikt och kommentera att jag ser vältränad ut. Jag har inte tappat ett gram - bara byggt lite muskler och därmed tightat till kroppen!



Dagsform


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas du får vara frisk och fortsätta utvecklas i samma rasande fart:)

2012-04-19 @ 21:15:16
URL: http://www.fitnessmallan.shapemeup.se
Postat av: Frida svarar

Tack snälla Malin - det hoppas jag med! Kram & trevlig helg!

2012-04-20 @ 07:42:39
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0