Resa bokad

Jaha.. då var dagens impulsgrej överstökad - jag har bokat en resa till Rhodos! Flyget lyfter om 12 dagar och jag ska få komma bort till ett åtminstånde något mildare klimat. Där kommer det att bli en hel vecka med bara fokus på mig själv och mitt välmående. Förhoppningsvis lite sol, träning på hotellets gym samt gruppträningar, SPA behandlingar och god grekisk mat (massa grillat och tsatsiki). Det kommer bli toppen!

Det var trevligt att träffa Madde i söndags. Vi hade ett riktigt bra och givande samtal om tränings och kostupplägg inför den kommande perioden. Mitt halsont har gått över, men för säkerhetens skull vilar jag en dag extra och ger mig på allt igen imorgon. Inget blir som man tänkt sig - så nu får jag pussla och tänka till hur jag ska lyckas köra igenom kroppens muskelgrupper minst en dag denna vecka. Helgens träning räknar jag inte med att jag kommer att hinna med då jag ska åka på konferens med tjejerna på jobbet. Två dagar och två nätter för fyra tjejer i Trosa, det kommer att bli sköj!

Hoppas att aptiten kommer med träningen, de senaste dagarna har den varit näst intill obefintlig... Men träning = förbruka energi = oftast mer hungrig! =)

Fast jag är så sjukt rastlös just nu... funderar på en liten PW i regnet kanske? Fast jag vill inget hellre än att åka till gymmet och pumpa muskler!




Kommentarer
Postat av: Tella

Vad kul med resa!

Jag ska träffa Madde till helgen..blir spännande :-)

2012-04-17 @ 20:10:56
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0