Sova sova sova!

Efter jobbet igår åkte jag direkt hem för att sedan sova på soffan i två timmar, det blev med andra ord ingen träning. Något groggy vaknade jag till runt sju - halv åtta tiden och kom på att jag måste äta något. Lite mat i magen... Lite illamående... Sen ner i sängen och sova lite till....

Ibland är det välbehövligt med sömn!

Desto piggare var jag idag. När jag väl kom till jobbet åt jag en extremt god frukost: Fiberhavregrynsgröt med färska jordgubbar och en tunn knäcke med ett kokt ägg på... Det var mumma! En kollega påminde mig på morgonen om att vi from idag börjar med "sommartid" på jobbet vilket innebär att vi slutar vid 14.30 på fredagar. Kan det bli bättre? Har man inte världens bästa jobb eller inte? Dessvärre blev det stressigt när det väl var dags att gå hem eftersom jag behövde ta tag i allt "liggande" då jag blir borta hela nästa vecka.

Jaha... klockan var halv tre och vad gör man om inte utnyttjar den helt plötsligt intjänade "extratiden" till att åka till gymmet? Sagt och gjort! Jag slipper alltså mitt dubbelpass imorgon och allt bli som jag tänkt mig - kanoners!

Imorgon står även "packa resväskan" på min MÅSTE göra lista... Det är ju bara så otroligt tråkigt! Och hur ska jag kunna veta en vecka innan vad jag känner för att ha på mig just en specifik dag? Jag fungerar ju inte riktigt så... Strax väntar sängen för mig så att jag kan ta tag i morgondagen och göra den till en alldeles underbar dag! Godnatt :0

Dagens frukost:



Imorgon måste jag:



Packa min rosa resväska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0