Något att se fram emot...

har nästan hela den här dagen gått och jag har knappt hunnit reflektera över att den har börjat! Äter nu lite mellanmål innan bilen tar styrning mot Ekerö där jag ska hälsa på min moster. Det blir en middag, lite träning och massa mys tillsammans!

Trodde att det skulle kännas mer än vad det gör i benen idag efter gårdagens träning, men men.. Man kan inte alltid få brutal träningsvärk! =)

Nu har det också blivit spikat när vi ska ha våran nästa Teamträff. Längtar såååå redan, men jag får hålla mig några veckor till innan jag får träffa mina goa Teamkompisar! Madde är en klippa som planerar allt detta för oss =)


Kommentarer
Postat av: Ida

wohooo! Kuuul att få se dej igen :D

2012-04-12 @ 00:28:04
URL: http://reiher.shapemeup,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0