Söndagsnöje

Har sovit lite halvtaskigt inatt och vaknat till och från... Så imorse när det var dags att gå upp känner jag en stor klump i halsen. WHAT? NO, det är inte sant! Nu har jag fått ont i halsen. Igen. Att jag inte kan få hålla mig frisk. De senaste veckorna har jag ju haft två rejäla förkylningar som sammanlagt hindrat mig från över två veckors träning. Och så dyker det här upp idag.

Hur som blir det i alla fall till att åka in mot stora staden. Madde behöver jag ändå träffa för en avstämning och formcheck. Nu har jag smaskat upp dagens frukost och det är dags att packa ihop mig!

Senare i eftermiddag ska jag möta upp min mamma och moster då vi ska åka o titta på TV inspelning på Maximteatern. Hinner nog med några timmars shopping i staden mellan dem två olika aktiviteterna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0