Min weekend i Trosa

Igår kom jag hem efter en riktigt bra helg med mina tre närmaste arbetskollegor. Vi myste och njöt helgen lång och spaade heeela lördagen. Jag valde att unna mig med en ansiktsbehandlig. Varje gång jag tar en behandling av något slag undrar jag varför jag inte gör det jämt? Eller i alla fall en gång i månaden. Det borde bli ett av mina årslöften - att skämma bort mig med en behandling en gång i månaden. Tillslut har man gått igenom hela kroppen och fy helsike vad fräsch man måste känna sig då!

Men jag ska ju ta hand om mig själv i en heeel vecka snart. Då ska jag passa på att ta just lite behandlingar, vara i solen, äta bra mat (och god också såklart) och träna - det är livsglädje för mig.

Idag mådde jag bättre än jag gjort på fem veckor. Det resulterade i ett brutalt överkroppspass. Tungt! Fokus! Pumpa ut musklerna med dropset! Jag hoppas på att äntligen kunna få till en hel veckas upplägg utan att behöva hoppa över det ena eller det andra passet pga saker jag inte kan rå över - tex förkylningar!

Jag har satt ribban för hur denna vecka kommer att bli - så nu är det bara att fortsätta kämpa och svettas på bland vikterna! 

Under helgen bodde vi i en väldigt mysig stuga...



Fräscha(re)



Fnittriga



God grekisk mat väntade efter vårat SPA besök



Fyra kacklande hönor i ett hönshus! Tack alla mina tre extramammor för en superhelg!



Kommentarer
Postat av: Ida

Myspys! Och Grekland också.. Är avis på dej men en veckas semester är du så värd! Vi måste knåpa ihop våra scheman så att vi kan få till en gymdate snarast! =)

2012-04-24 @ 00:19:32
URL: http://reiher.shapemeup,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0