Liiiten uppdatering

Hej o hå, allt rullar på!

Jag har en otrolig träningsvärk från överkroppspasset i måndags. Det är en skön känsla och även om jag inte tränade biceps eller triceps har jag galet skön träningsvärk även där :) :)

Igår blev det ett benpass. Knäböj + upphopp direkt efteråt är en riktigt utmaning för låren, detsamma gäller sittande benspark följt av utfallshopp. Mjölksyyyra is the shit!

Idag laddar jag för ett dips + bålstabilitetspass och om det känns riktigt riktigt bra ger jag mig kanske på lite intervaller också, det vore gött att få höja pulsen lite efter alla dessa veckor av "lugnare" träning (och noll cardio)...

Utvärdering följer... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0