Velmaja

var det bara en hel jobbdag och en ledig dag kvar innan jag tar mitt pick och pack och åker till solen. Jag laddar beachformen med lite mellanmål när det är som allra bäst; kesella, äpple, jordgubbar och valnötter. Det är mumma!



Jag har inte bestämt mig än om jag ska ge mig på att träna direkt efter jobbet, lite senare ikväll eller om jag ska "hoppa över det" och köra dubbelpass på lördag. Detta därför att kroppen känns rätt sliten - läs träningsvärk - efter tre pass på varandra. Men snart har jag bara en timme på mig kvar att vela...

Jag är faktiskt en sån person som är lite velig med allt jag gör. Jag tycker att det är jobbigt med beslut. Jag väger allt fram och tillbaka innan jag förhoppningsvis kommer fram till något. Att välja mat på restaurang ska vi inte tala om... Men jag har blivit BETYDLIGT bättre mot hur jag var förut - tänk då hur bestämd jag kommer att vara om något år? ;)

I och med detta är det så otroligt skönt att få hjälp med både träning och kost. Jag besitter kunskapen själv då jag är utbildad styrketräningsinstruktör, men jag stöter ofta på problem då jag ska planera min egen träning. Med Maddes hjälp slipper jag tänka så mycket och istället lägga 100% fokus på att bara göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0