Mot Arlanda & Grekland

Sovmorgon för att man är ledig? Glöm det! Frida slog upp ögonen klockan sex imorse... Varför just klockan sex för? Kunde jag inte fått sova en liiiten liiiten stund till? Bara att sätta på kaffebryggaren och sappa lite på TV:n innan jag  bestämde mig för att äta frukost.

Den tidiga morgonen gjorde att jag i stort sett hunnit packa, duschat, ätit frukost och städat lite redan innan klockan nio. Förmiddagen följdes av lite shopping av inredningsprylar, provkörning av en ny bil och tillsist träning. Eller - försök till träning är nog snarare rätt benämning. Hungrig och med halvdan energi försökte jag mig på ett benpass, men jag gav upp ganska snabbt. Ofta släpper ju "orklösheten" efter uppvärmningen, men efter att ha pressat mig igenom den och några övningar kände jag att det inte var lönt längre. Träningspasset idag gav mig ingenting så istället åkte jag och köpte lite lunch för att fylla på energinivån.

Eftermiddagen spenderade jag hos min ena syster som håller på o flyttar. Så där blev det lite plockande med saker. Min andra syster och systerdotter kom sen på middag och efter vi ätit gick vi ut och lekte lite i lekparken.

 

Nu har jag landat i soffan och är mer än redo att få gå upp tidigt imorgon för att åka till Arlanda. Detta hotellkomplex kommer att möta mig i Grekland imorgon:





Jag längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0